Online banking

Vyberte si nejlepší účet

Máme účet pro každého. Zvolte si, jak chcete účet používat,
a my vám poradíme, který je pro vás vhodný.

Chci účet používat k platbám kartou, výběrům z bankomatu, pravidelným platbám, spoření a třeba i k splátkám úvěru

Chci v ZUNO jen spořit
Chci si v ZUNO vzít jen úvěr
Chci pravidelně chodit na pobočku banky a platit vysoké poplatky

Zjistit

arrow
ÚČET PLUS 68 0 Kč při platbě kartou od
3 000 Kč měsíčně
Chci ÚČET PLUS
ÚČET PLUS jsme sestavili tak, aby mohl být primárním bankovním účtem a vyhovoval požadavkům aktivních uživatelů.
  • Bezkontaktní KARTA s pojištěním
  • Výběry z jakéhokoliv bankomatu v České republice od 1 000 Kč a všechny výběry v zahraničí za 0 Kč
  • REZERVA do 2 500 Kč bez úroků a snížený poplatek za PLATINOVOU KREDITKU
  • Odeslané SEPA platby za 0 Kč
  • Online banking a mobilní aplikace s extra službami
  • SMS PLUS
Další služby:
Vedení účtu, přijaté a odeslané domácí a přijaté zahraniční platby, trvalé příkazy a inkasa, měsíční výpis e-mailem, až 10 SPOŘENÍ, 1 SPOŘENÍ PLUS a 50 VKLADŮ.
Mít ÚČET PLUS za 0 Kč je snadné. Stačí zaplatit kartou měsíčně 3 000 Kč a více.
68 0 Kč
ÚČET
0 Kč Chci ÚČET ÚČET je základní bankovní účet, který se hodí, když chcete zatím využívat spíše SPOŘENÍ nebo VKLAD.
  • Bezkontaktní KARTA
  • Online banking a mobilní aplikace
Další služby:
Vedení účtu, přijaté a odeslané domácí a přijaté zahraniční platby, trvalé příkazy a inkasa, měsíční výpis e-mailem, až 10 SPOŘENÍ, 1 SPOŘENÍ PLUS a 50 VKLADŮ.
Pokud budete chtít začít využívat ZUNO víc, můžete vždy jednoduše přejít na ÚČET PLUS.
0 Kč
Tradiční účet
179 Kč a 3 hodiny strávené
na pobočce
Chci Tradiční účet
Potrpíte si na chození na pobočku, papírové výpisy a obsáhlé sazebníky?
  • Pak by se vám zřejmě hodil tradiční účet, za který měsíčně zaplatíte 179 Kč. Navíc můžete strávit spoustu hodin čekáním na pobočkách a hrozí, že při tom ztratíte nervy.
Takový účet ale v ZUNO nenajdete. Co to raději zkusit s námi po novém? ÚČET PLUS obsahuje vše, co od bankovního účtu můžete očekávat, a ještě vychytávky navíc.
179 Kč a 3 hodiny strávené
na pobočce

Prohlédněte si kompletní ceník ZUNO

Pro ÚČET PLUS za 0 Kč stačí měsíčně zaplatit KARTOU a/nebo KREDITKOU aspoň 3 000 Kč a my vám poplatek za ÚČET PLUS vrátíme následující den po tom, co ho z vašeho účtu strhneme. Do částky 3 000 Kč se počítají transakce, které jsou v daném měsíci také zaúčtovány.

POROVNÁNÍ VYBRANÝCH BALÍKŮ BANK

porovnanie
  • Kolik ročně zaplatíte za účet
Aktualizace 26.2.2014
Zdroj: Finparada.cz

V porovnání jsou zohledněné tyto parametry:

Průměrný zůstatek na účtu 15 000 Kč, průměrný měsíční příjem na účet 10 000 Kč, 3 příchozí domácí platby, 5 odchozích domácích plateb zadaných přes internetové bankovnictví (z toho aspoň 4 do jiné banky), 1 odchozí SEPA platba zadaná přes internetové bankovnictví, 2 výběry z bankomatů vlastní banky v ČR (1 000 Kč), 1 výběr z bankomatu cizí banky v ČR (1 000 Kč), 1 výběr z bankomatu v zahraničí (1 000 Kč), 3 platby kartou (v celkové hodnotě 3 000 Kč), využívání platební karty a internetového bankovnictví, zasílání elektronického výpisu z účtu jednou měsíčně.

Jak si založit účet v ZUNO

Nemusíte nikam chodit. V ZUNO máte účet za pár kliknutí. Peníze si na něj
vložíte převodem z jiné banky nebo složenkou.

arrow
Chci podepsat smlouvu s kurýrem
  • 1 Vyplňte krátkou online žádost
    Potřebujete k tomu jen doklad totožnosti, číslo mobilu, e-mail a pár dalších údajů.

    Pokud chcete ÚČET PLUS, nezapomeňte ho v žádosti zaškrtnout.
  • 2 Zavolá vám kurýr a přinese smlouvu
    Telefonát čekejte do tří pracovních dní. Kurýrovi ukážete doklad totožnosti a podepíšete smlouvu. Za kurýra neplatíte.
  • 3 Aktivujte si účet a začněte si užívat ZUNO
    Účet si aktivujete několika kliknutími. Pošlete k nám první peníze a začněte naplno využívat všech výhod ZUNO.
Chci všechno zařídit online
  • 1 Vyplňte krátkou online žádost
    Postačí vám číslo účtu, který máte v jiné bance, doklad totožnosti, číslo mobilu, e-mail a pár dalších údajů.

    Pokud chcete ÚČET PLUS, nezapomeňte ho zaškrtnout.
  • 2 Pošlete platbu – stačí klidně 1 koruna
    Pošlete si na svůj nový účet v ZUNO aspoň 1 korunu z účtu, který byl uveden v žádosti. Číslo svého účtu najdete v uvítacím e-mailu.
  • 3 Vyfoťte dokumenty a nahrajte je
    Budeme potřebovat váš občanský průkaz, druhý doklad s fotografií – řidičský průkaz nebo pas a výpis z banky.
  • 4 A podepište smlouvu online
    Až bude vaše smlouva připravená k podpisu v online bankingu, pošleme vám SMS.

Abyste mohl/a mít účet v ZUNO, stačí aby vám bylo alespoň 18 let, e-mail a mobil, který používáte pouze vy. Účet si můžete otevřít, pokud jste občanem České republiky, občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu mimo Evropskou unii. Účet v ZUNO je pouze na soukromé účely.

Pojištění karet

S ÚČTEM PLUS se nemusíte bát o svoji KARTU a KREDITKU. Pojištění je aktivní od prvního dne měsíce následujícího po aktivaci ÚČTU PLUS a karty a vztahuje se na následující případy.

  • Pojištění proti zneužití odcizené nebo ztracené karty
    Pokud přijdete o svoji kartu a dojde k jejímu zneužití ať už u obchodníka, na internetu nebo při výběru hotovosti, pojištění vám pokryje ztrátu do 4 100 Kč.
  • Pojištění proti krádeži nebo loupeži peněžní hotovosti vybrané z bankomatu
    Pokud do dvou hodin od výběru peněz z bankomatu přijdete při krádeži nebo loupeži o vybranou hotovost, uhradíme vám vaši ztrátu až do výše 5 500 Kč.
  • Ztráta nebo krádež osobních dokladů
    V případě ztráty nebo krádeže osobních dokladů spolu s vaší kartou vám uhradíme náklady spojené s obstaráním nových dokladů do výše 2 800 Kč.
Co mám dělat, když nastane pojistná událost?

Věříme, že pojistné plnění nikdy potřebovat nebudete. Když se ale přece jenom něco stane, nahlaste prosím pojistnou událost na naše kontaktní centrum, kde vám zároveň poradí, jak postupovat dále.

Zároveň pošlete vyplněný formulář Oznámení o pojistné události na adresu: AGA International SA, organizační složka, Jankovcova 1596/14b, 170 00 Praha 7, Česká republika, nebo e-mailem na info@allianz-assistance.cz. Když budete mít otázky během šetření pojistné události, můžete zavolat do call centra pojišťovny na 283 002 711.




isa

Získejte až 22 500 Kč díky programu myFRIENDS

Díky programu myFRIENDS si můžete přilepšit až o 22 500 Kč. Stačí, když doporučíte ZUNO svým kamarádům.

Když si váš kamarád na vaše doporučení otevře účet, můžete od ZUNO dostat 300 Kč. A když do 30 dní zaplatí KARTOU, může dostat 300 Kč i on. Čím víc kamarádů doporučíte, tím větší bonus můžete získat. Zjistěte, jak na to .

Chci účet v ZUNO

Platby

V ZUNO neplatíte za žádné příchozí ani odchozí platby v CZK v rámci České republiky. Příchozí zahraniční platby vás také nic nestojí a s ÚČTEM PLUS můžete odesílat SEPA platby za 0 Kč. Trvalé příkazy a inkasa máte rovněž bezplatně.

Délka převodu platby
Kdy odečteme částku z vašeho účtu? Kdy bude platba doručená do banky příjemce?
Platba v rámci ZUNO Okamžitě Okamžitě
Domácí platba Okamžitě – když ji zadáte v pracovní den

Nejbližší pracovní den – když ji zadáte mimo pracovní den
Tentýž den – když ji zadáte v pracovní den do 10:30 hod.

Nejbližší pracovní den – když ji zadáte po 10:30 hod. nebo mimo pracovní dny
Zahraniční platba Okamžitě – když ji zadáte v pracovní den

Nejbližší pracovní den – když ji zadáte mimo pracovní den
Obvykle do 2-3 pracovních dnů
Pokud se nejedná o SEPA platbu, může to trvat déle, závisí to totiž na zprostředkovatelské bance a bance příjemce

Čekáte na platbu, která vám má přijít? Dostanete ji na účet v ten den, kdy přijde do ZUNO.
Platby v rámci ZUNO
Domácí platby
Zahraniční platby
Trvalé příkazy
Inkasa
Hromadné platby
Plánované platby
ZUNO Pay

Přenesení účtu

Požádejte o přenesení účtu z vaší původní banky do ZUNO. Díky Kodexu mobility vám nastavíme všechny trvalé příkazy k úhradě a souhlasy s inkasem tak, jak jste zvyklí.

Jak postupovat, když si chci přenést účet do ZUNO?

1. Zastavte se za námi v ZUNO ZÓNĚ
2. Vyplníme s vámi žádost o změnu banky. Také vám poradíme, jak zvolit správný termín přesunu vašeho účtu. Nezapomeňte si s sebou vzít číslo svého původního účtu a občanský průkaz, nebo povolení k pobytu, pokud jste cizinec.
3. O vše se postaráme a až budou vaše trvalé příkazy k úhradě a souhlasy s inkasem přeneseny na váš ÚČET v ZUNO, dáme vám vědět.

O přenos účtu do ZUNO můžete také požádat na pobočce své původní banky. Vaše původní banka vám poskytne seznam informací o všech trvalých příkazech k úhradě a souhlasech s inkasem, který nám pak doručíte osobně nebo poštou do ZUNO ZÓNY. Dál už se o vše postaráme.

Užitečné dokumenty





Často kladené otázky

Jak můžu ukončit účet a rámcovou smlouvu?
Jak si mohu otevřít další účet?
Jak vložím první peníze na účet?
Jak zruším účet v cizí měně?
Jaký je rozdíl mezi ÚČTEM, ÚČTEM PLUS a SPOŘENÍM, SPOŘENÍM PLUS?
Kolik účtů si mohu otevřít?
Mohu používat účet hned, když ho otevřu?
Nabízí ZUNO účty v cizích měnách?
Nabízíte firemní nebo obchodní účty?
Nabízíte také společné účty?
Jak si můžu přenést účet do ZUNO?
Co všechno bude přeneseno do ZUNO?
Jak můžu do ZUNO doručit dokumenty, které mi dali v původní bance?
Jak dlouho bude přenos trvat?
Jak zjistím, že jsou trvalé příkazy k úhradě a souhlasy s inkasem nastaveny?
Jak se inkasní společnost dozví o změně banky?
Můžu při žádosti o přesun účtu rovnou požádat o zrušení starého účtu?
Existuje možnost, že účet nebude možné přesunout do ZUNO?
Co je Kodex mobility klientů?