ZUNO i nadále poskytuje veškeré služby. Nová nabídka je v přípravách

7.10.2016   |   KATEGORIE: Oznámení

V úterý jsme vám dali odpověď ohledně budoucnosti ZUNO. Od té doby jste nám položili celou řadu otázek. Tady jsou ty nejčastější spolu s našimi odpověďmi.

 

 

 

 

 

Přirozená reakce klienta na takové oznámení je „A co teď se mnou bude? Mám si zrušit účet?“. Rozhodnutí je samozřejmě na vás, za naši stranu se v tuto chvíli ale nic nemění. Servis, na který jste zvyklí, vám budeme poskytovat i nadále. V průběhu příštího roku pak veškeré naše aktivity přejdou na Raiffeisenbank. Než k tomu ale dojde, v dostatečném předstihu vám představíme konkrétní nabídku a vy se budete moct rozhodnout, jestli je pro vás zajímavá.

Ještě minulý týden jste mohli vidět naši reklamu na REFINANCOVÁNÍ s úrokovou sazbou od 4,9 % ročně. Ozvala se nám řada lidí, že je nabídka zaujala a že je mrzí, že ji nestihli využít. Není potřeba ale ještě házet flintu do žita. Zažádat si o REFINANCOVÁNÍ v ZUNO můžete ještě do 21. října 2016. Podmínky, jaké u nás dostanete, budou platné po celou dobu splácení.

Co vás dále zajímalo? Tady jsou nejčastější otázky a odpovědi:

Proč ZUNO převádí své bankovní aktivity do Raiffeisenbank?

ZUNO spadá do bankovní skupiny Raiffeisen Bank International. Ta na českém trhu působí i pod jinými značkami, spadá pod i ní česká Raiffeisenbank. Cílem tohoto kroku je pak zjednodušit svou podnikatelskou strukturu a nepřekrývat se v aktivitách.

Jsou mé peníze v ZUNO teď v bezpečí?

Nemusíte mít žádné obavy. Z hlediska ochrany vkladů nedošlo k žádné změně. Všechny prostředky klientů ZUNO jsou chráněny ve smyslu zákona o ochraně vkladů.

Do kdy můžu využívat svoji debetní KARTU/KREDITKU?

Debetní KARTY i KREDITKY zůstávají aktivní, takže je můžete využívat bez omezení. O případných změnách vás budeme včas informovat.

Co mám dělat, když mám v ZUNO úvěr?

Stejně jako v případě ostatních produktů v tuto chvíli nemusíte podnikat žádné kroky. Normálně pokračujte v placení pravidelných splátek v dohodnuté výši. O případných změnách vás budeme včas informovat.

Své peníze v ZUNO si chci převést jinam. Jak mám postupovat?

Své prostředky si můžete převést na účet jiné banky přes online nebo mobile banking. V případě online bankingu je denní limit 1,5 milionu Kč, u mobile bankingu si za den můžete převést 75 000 Kč. Toto můžete udělat opakovaně až do převodu celé částky na vašem účtu. Pokud potřebujete jednorázově převést částku vyšší než 1,5 milionu Kč, obraťte se prosím na naše kontaktní centrum. Kolegové vám s tím rádi pomůžou.

Jak si zruším účet?

Pokud si nechcete počkat na novou nabídku, svůj účet v ZUNO si můžete samozřejmě zrušit. Můžete tak učinit hned několika způsoby:

1. Zprávou z online bankingu (sekce Nastavení a pomoc/Zprávy)

Na co ve zprávě nezapomenout?

  • Číslo účtu, na které vám máme poslat zbylé prostředky. Pokud už na účtu žádné peníze nemáte a neočekáváte nové platby, napište prosím, že číslo účtu si nepřejete zadávat.
  • Pokud máte u svého účtu nějaké aktivní služby, napište také, že souhlasíte s jejich zrušením.

2. E-mailem

Napište nám z e-mailové adresy, kterou máte v ZUNO registrovanou, že si přejete zrušit účet, a my vám zavoláme a vše s vámi vyřídíme. Mějte tedy prosím po ruce svůj mobil, který máte v ZUNO registrovaný.

3. Telefonicky

Zavolejte nám na 245 699 999 a ověřte se přes volbu 1 svým klientským číslem a PIN kódem do kontaktního centra. Náš asistent vám se zrušením účtu pomůže.

Jak si nastavíte PIN do kontaktního centra?

1. V online bankingu jděte do záložky Nastavení a pomoc/Přehled/Nastavení a změna hesel/Obnovit zapomenutý PIN do kontaktního centra tam potom klikněte na tlačítko „Resetovat PIN“ a následně „Získejte dočasné heslo SMS zprávou“.

2. Na váš mobil registrovaný v ZUNO vám pošleme SMS s kódem, který zadáte do připraveného políčka

3. V další SMS vám pošleme dočasný PIN, díky kterému si v online bankingu hned nastavíte nový. Klikněte na tlačítko „Pokračovat“

4. Do políčka Starý PIN do kontaktního centra zadejte svůj dočasný PIN a níže si zvolíte svůj nový PIN. Klikněte na tlačítko „Potvrdit“ a poté ještě jednou potvrďte změnu kódem, který vám přijde do SMS.

4. Poštou

Napište nám v dopise, že si přejete zrušit svůj účet. Nezapomeňte prosím na vaše identifikační údaje a vlastnoruční podpis.

Co je dobré vědět?

  • Výpovědní lhůta při zrušení účtu je 30 dní. Během této doby můžete účet využívat na platby, ale už není možné otevírat nová SPOŘENÍ ani VKLADY, vytvářet nové trvalé platby, inkasa, ani zadávat platby se splatností naplánovanou do budoucnosti.
  • Když zrušíte účet, zrušíte rovněž všechny jeho součásti (VKLAD, SPOŘENÍ, KARTU) a všechny služby (trvalé příkazy, inkasa atd.).
  • Pozor: Platební KARTA bude zrušena ihned po přijetí vaší výpovědi.
  • Zrušení účtu je za 0 Kč.

Pokud jste na účtu v minusu nebo je blokován, bude to trochu komplikovanější rozchod, bližší informace vám poskytne naše kontaktní centrum.

Jak se jako klient dostanu po zavření ZUNO účtu k výpisům a dočasným prohlášením?

Ještě před přesunem účtů do Raiffeisenbank doporučujeme klientům, kteří je nemají v papírové podobě nebo v emailu, si je stáhnout do počítače prostřednictvím online bankingu. V případě zájmu o detailní přehled transakcí si můžete v online bankingu na podstránce "Přehled transakcí“ stáhnout i jejich kompletní přehled do souboru ve formátu XLS nebo PDF.

 

Pokud budete mít jakékoliv postřehy, otázky nebo připomínky, neváhejte se ozvat našemu kontaktnímu centru na čísle +420 2 456 99 999, napište nám e-mail na info@zuno.cz nebo využijte náš online chat na www.zuno.cz.

Komentáře