Home

IDEÁLNÍ KARTA I NA
ONLINE NAKUPOVÁNÍ

  • check Vydání a vedení debetní KARTY za 0 Kč
  • check Pojištění KARTY proti zneužití s ÚČTEM PLUS
Chci účet s KARTOU
0Kc

KARTA za 0 Kč

Za vydání a vedení KARTY neplatíte. A navíc, když ji budete používat aktivně, odmění vás ÚČTEM PLUS za 0 Kč.

Okamžitá změna limitů

Ve svém online bankingu a mobile bankingu si můžete kdykoliv změnit limity pro používání KARTY.

Číslo účtu na KARTĚ

Zapomeňte na číslo účtu napsané na papírku. S KARTOU od ZUNO ho máte stále na očích přímo na KARTĚ.

Změna PIN kódu v bankomatu

Ve vybraných bankomatech označených logem VISA si můžete doma i v zahraničí změnit svůj PIN kód.

Povolení/zakázání plateb na internetu

Internetové platby můžete kdykoliv zapnout nebo vypnout ve svém online bankingu.

Prohlédněte si naši bezkontaktní KARTU zblízka

  • Pohodlné bezkontaktní platby

    KARTU při placení nemusíte dávat z ruky.
    Zjistěte více.

  • KARTA je embosovaná

    Můžete s ní platit u většiny obchodníků,
    ve všech terminálech a online.

  • Je dobré mít VISA KARTU

    KARTU můžete používat po celém světě
    na místech označených logem VISA.

  • Čip jako ochrana

    Aby byly vaše peníze a informace v bezpečí.

kreditka kreditka kreditka kreditka kreditka
Chci účet s KARTOU

Využívejte ZUNO naplno s bezkontaktní KARTOU

1

Otevřete si účet v ZUNO online a zaškrtněte,
že chcete KARTU

Vyplňte žádost o účet v ZUNO a nezapomeňte v ní zaškrtnout, že chcete KARTU. PIN si sami zvolíte tak, aby se vám dobře pamatoval. Do tří pracovních dnů se vám ozve kurýr a domluví si s vámi schůzku, na které podepíšete smlouvu. KARTA vám přijde do 10 dnů poštou.

Otevřete si účet s KARTOU
2

Aktivujte si svůj účet a KARTU

Účet i KARTU si aktivujete pár kliknutími v online bankingu. Pak už si můžete začít užívat pohodlné placení KARTOU a všechny další výhody, které ZUNO nabízí.

Jak KARTU bezpečně používat

  • PIN kód nemějte nikdy uložený spolu s kartou, nikam si ho nepište a nikomu ho nesdělujte
  • Při zadávání PIN kódu v bankomatu nebo na platebním terminálu se ujistěte, že vás nikdo nesleduje
  • Přes internet nikdy a nikomu nesdělujte svůj kód PIN a jiné důvěrné informace o svém účtu
  • V případě ztráty, krádeže nebo podezření ze zneužití karty nám hned zavolejte do kontaktního centra na 245 699 999

Přečtěte si více o bezpečnosti karet.

Chcete mít přehled o všech platbách kartou a výběrech z bankomatu? Aktivujte si službu SMS PLUS a budete dostávat zprávy o pohybech na vašem účtu.

LIMITY A CENÍK KARTY

Limity pro KARTY

Přednastavený limit v Kč Maximální limit v Kč
Typ limitu Denní Měsíční Denní Měsíční
Výběr z bankomatu 15 000 150 000 60 000 300 000
Platba u obchodníka 30 000 300 000 120 000 600 000
Souhrný limit pro kartu 45 000 450 000 180 000 900 000

Limity si můžete kdykoliv změnit přes kontaktní centrum nebo v online bankingu. Samozřejmě bezplatně.

Chystáte se do zahraničí? V některých zemích mohou platit omezení na používání platebních karet.
Pro víc informací o případných omezeních se prosím obraťte na naše kontaktní centrum.

Kolik zaplatím?

V ZUNO nula znamená skutečně nula – bez jakýchkoliv skrytých podmínek. Žádné hvězdičky, žádná maličká písmena.

ÚČET ÚČET PLUS
Měsíčně za vedení KARTY Visa Classic 0 Kč 0 Kč
Vydání první KARTY/obnova KARTY 0 Kč 0 Kč
Platba KARTOU doma nebo v zahraničí 0 Kč 0 Kč
Domácí výběry z bankomatu 28 Kč 1 000 Kč a více za 0 Kč ostatní za 18 Kč
Výběr z bankomatu v zahraničí 80 Kč 0 Kč

Všechny poplatky najdete v našem Ceníku.

FAQ

Bankomat mi "sebral" KARTU. Co mám dělat?

Když je bankomat v pobočce nějaké banky, obraťte se přímo na zaměstnance pobočky. Když vám KARTU nevrátí, zavolejte do našeho kontaktního centra a my to vyřešíme.

KARTA je zničená. Co teď?

Můžete požádat o opětovné vydání KARTY v menu KARTY, Detaily a historie KARTY. Původní KARTU vám zablokujeme a novou doručíme nejpozději do 10 dní. Opětovné vydání KARTY je zpoplatněno podle našeho ceníku.

Mohu KARTU dočasně zablokovat?

Samozřejmě, KARTU si můžete zablokovat ve svém online bankingu na dobu, jakou si sami zvolíte, maximálně na dobu platnosti KARTY.

Má KARTA nefunguje. Co mám dělat?

Nejprve si zkontrolujte, zda byla KARTA aktivována. Když čeká na aktivaci, uvidíte to na hlavní stránce online bankingu v menu KARTY. Potom zkontrolujte platnost KARTY. Když už skončila, KARTA je nefunkční. Dalším důvodem by mohlo být dočasné nebo trvalé zablokování KARTY. To také uvidíte v online bankingu v menu KARTY. Když je dočasně zablokována, odblokujete ji v menu KARTY. Když nezabere ani to, zavolejte nám do kontaktního centra.

Jak požádám o KARTU?

Ve svém online bankingu půjdete do menu Karty a kliknete na Požádat o kartu. Nebo nám zavoláte do kontaktního centra a všechno vyřídíme za vás.

Můžu mít KARTU i pro někoho jiného?

Zatím to není možné.

Můžu mít více KARET?

Bohužel, můžete mít pouze jednu KARTU.

Co mám dělat, když KARTU ztratím nebo mi ji ukradnou?

Dejte nám ihned vědět, abychom mohli KARTU zablokovat. Čím dřív to uděláte, tím lépe.

Dokdy můžu používat KARTU?

KARTA platí tři roky od vydání. Konec její platnosti najdete vyznačený na její přední straně.

Obnovíte mi KARTU po skončení platnosti automaticky?

Jistě. Přibližně tři týdny před skončením její platnosti vám vydáme novou KARTU a pošleme ji poštou. Kdykoliv v průběhu platnosti KARTY můžete automatickou obnovu zrušit, nejpozději však pět týdnů před ukončením platnosti karty. Uděláte to v menu Karty a části Detaily karty.

Jak mám používat svou KARTU, aby to bylo bezpečné?

S KARTOU zacházejte stejně opatrně jako s hotovostí. Nenechávejte ji nikde volně položenou ani ji nepůjčujte jiné osobě. PIN nikomu neprozrazujte a nenoste ho spolu s KARTOU. Dávejte pozor, zda vás při používání KARTY při výběru z bankomatu nebo v obchodě nesleduje jiná osoba. Na internetu poskytujte údaje o KARTĚ jen ověřeným obchodníkům. Když zrovna na internetu neplatíte, můžete internetové platby ve svém online bankingu zakázat. Pravidelně si v online bankingu nebo ve výpisu z účtu kontrolujte, co všechno z něho odešlo. Pro klidnější spánek využívejte SMS PLUS. Budete tak vědět o všem, co se na vašem účtu děje.

Jak si změním PIN?

PIN si můžete změnit ve všech bankomatech označených logem VISA doma i v zahraničí, které podporují změnu PIN kódu. Je to za 0 Kč.

Nepamatuji si PIN, co mám dělat?

Stačí, když zatelefonujete do našeho kontaktního centra a požádáte o opětovné vytištění PIN.

Jak a kde můžu platit KARTOU?

S KARTOU můžete platit v obchodech, barech, restauracích, na internetu a všude tam, kde najdete logo Visa. A samozřejmě i bezkontaktně.

Jak můžu změnit jméno na KARTĚ?

Nejprve změňte jméno na účtu. Rádi vám s tím pomohou ZUNO asistenti v kontaktním centru. Když máte jméno na účtu změněné, požádejte o opětovné vydání KARTY. Původní KARTU vám zablokujeme a novou doručíme nejpozději do 10 dní.

Jak změním limity na KARTĚ?

V online bankingu v menu Karty nebo telefonicky přes kontaktní centrum.

Můžu použít KARTU k výběru hotovosti z bankomatu?

Hotovost si můžete vybrat z každého bankomatu, který je označený logem Visa. To znamená, že k dispozici máte miliony bankomatů po celém světě.

Můžu si zablokovat používání KARTY na internetu?

Ano, internetové platby můžete kdykoliv povolit nebo zakázat ve svém online bankingu.