Home

Bezpečnost je pro nás důležitá

Pro vaši bezpečnost na našem webu se snažíme udělat vše, co je v našich silách. Šifrujeme, kontrolujeme, testujeme... Bezpečnost ale závisí také na vás. Udržujte počítač v dobrém stavu, chraňte svá hesla a kódy PIN. Poradíme vám, jak na to.

 

 

 

bezpecnost

KOMUNIKACE S KONTAKTNÍM CENTREM

K ověření vaší totožnosti používá ZUNO klientské číslo a PIN do kontaktního centra. O všech důležitých operacích uskutečněných přes kontaktní centrum vás budeme informovat prostřednictvím sms doručené na váš mobilní telefon.

Přihlášení

Pro přihlášení potřebujete své klientské číslo a PIN do kontaktního centra. Zadáte je při volání do kontaktního centra. Budou-li v pořádku, spojíme vás s asistentem ZUNO.

Neúspěšné pokusy o přihlášení

Pokud třikrát za sebou zadáte nesprávné klientské číslo nebo PIN do kontaktního centra, ZUNO zablokuje váš přístup přes kontaktní centrum z bezpečnostních důvodů. V online bankingu si ale můžete vytvořit nové heslo.

 

PIN DO KONTAKTNÍHO CENTRA

Nastavení prvního PINu do kontaktního centra

První PIN do kontaktního centra si nastavíte v online bankingu

  1. Jděte do nabídky Nastavení a pomoc a vyberte Přehled.
  2. Na obrazovce klikněte na Nastavení a změna hesel.
  3. Klikněte na Nastavit PIN do kontaktního centra a zadejte svůj nový PIN. Pro potvrzení ho ještě zopakujte.
  4. Potvrďte svůj nový PIN dočasným heslem. Hotovo.
Změna PINu do kontaktního centra
  1. Jděte do nabídky Nastavení a pomoc a vyberte Přehled.
  2. Klikněte na Nastavení a změna hesel.
  3. Zvolte možnost Změňte PIN do kontaktního centra. Zadejte svůj starý PIN a vytvořte si nový.
  4. Změnu potvrdíte dočasným heslem, které vám pošleme na váš mobilní telefon.
Obnovení zapomenutého PINu do kontaktního centra
  1. Jděte do nabídky Nastavení a pomoc a vyberte Přehled.
  2. Klikněte na Nastavení a změna hesel.
  3. Zvolte možnost Obnovte zapomenutý PIN do kontaktního centra a nechte si poslat dočasný PIN.
  4. Potvrďte žádost dočasným heslem, které vám pošleme na váš mobilní telefon.
  5. V další SMS najdete svůj dočasný PIN do kontaktního centra, který si hned změňte v nabídce Změňte PIN do kontaktního centra.
Při vytváření PIN do kontaktního centra mějte na paměti:
  1. Heslo má 6 číslic.
  2. Použité číslice nemohou tvořit souvislou posloupnost (123456, 987654).
  3. Nemůžete použít šest stejných číslic (111111).
Bezpečnost PINu do kontaktního centra máte ve svých rukou:
  1. Nikomu PIN neprozrazujte. Nepište jej ani na snadno přístupná místa, jako jsou notebook, peněženka, mobil, kalendáře, monitor, spodní část klávesnice apod.
  2. Pravidelně jej měňte. Například jednou za tři měsíce.
  3. Pokud by někdo zjistil vaše heslo nebo získáte podezření, že je zjistil, okamžitě je změňte.
  4. Nikam si je nepište, neukládejte ani je nikomu neprozrazujte. Dokonce ani v případě, že by o ně požádala banka nebo kdokoliv jiný. Jedinou výjimkou je kontaktní centrum. Tam vás automatický systém požádá o jeho zadání, aby si ZUNO mohlo ověřit, zda jste to skutečně vy.

POTVRZUJÍCÍ SMS

O každé transakci přes kontaktní centrum dostanete sms. Odesilatelem bude ZUNO. Vždy zkontrolujte, zda jsou všechny údaje správné. Budete-li mít pochybnosti, kontaktujte ihned kontaktní centrum.

 

call centrum - bezpečnosť