Home

VŠECHNO, CO POTŘEBUJETE VĚDĚT

Hledáte informace? Nevíte si s něčím rady? Projděte tuto sekci.

Pokud se odpověď na svoji otázku přesto nedozvíte, využijte náš chat nebo nám zavolejte do kontaktního centra – kdykoliv potřebujete.

ZUNO je tu pro vás 24 hodin, 7 dní v týdnu.

 

Pomoc

Komunikační kanály

Co můžete v ZUNO zařídit v online bankingu a co přes kontaktní centrum?

Online banking  V online bankingu si vyřídíte téměř veškeré operace, které potřebujete. Také si zde můžete měnit nastavení svých služeb. Pokud nevíte, jak něco v online bankingu zařídit, zavolejte nám do kontaktního centra.
Kontaktní centrum
Když se při volání do kontaktního centra ověříte svým uživatelským jménem a PINem do kontaktního centra, můžete zde provádět všechny operace a nastavení. Bez ověření vám můžeme říct jen obecné informace. Přečtěte si návod na nastavení PINu.
Pokud chcete ohlásit ztrátu či odcizení KARTY/KREDITKY, nebo zneužití přístupových údajů, ověřovat se nemusíte.
E-mail Při odpovídání na váš e-mail vám z bezpečnostních důvodů nemůžeme poskytnout žádné citlivé informace. Pokud máte zájem o přímé informace o vašich účtech, stačí poslat zprávu z online bankingu a my vám odpovíme tam.
Chat Protože si na chatu nemůžeme zabezpečeně ověřit vaši identitu, můžeme vám odpovědět jen na obecné dotazy.

 

Jaké úkony můžete provádět v jednotlivých kanálech?