Home

PŘENESTE SI ÚČET DO ZUNO

  • Žádné absurdní poplatky

    Náš ÚČET je za 0 Kč. A když za něco platíte, tak pouze za to, co využíváte.

  • KARTA pro každého

    K ÚČTU můžete mít embosovanou VISA KARTU za 0 Kč.

  • Platby za 0 Kč

    Příchozí a odchozí domácí platby i příchozí SEPA a zahraniční platby, trvalé příkazy a inkasa jsou u nás za 0 Kč, bez ohledu na to, kolik jich měsíčně provedete.

  • Máme otevřeno 24/7

    Vše zařídíte jednoduše online nebo po telefonu – kdykoliv chcete.

  • Vše, co od banky potřebujete

    Kromě ÚČTU můžete v ZUNO využít také PŮJČKU, REZERVU, REFINANCOVÁNÍ, nebo KREDITKU.

Jak na to?

  1. Zastavte se za námi v ZUNO ZÓNĚ.
  2. Vyplníme s vámi žádost o změnu banky. Také vám poradíme, jak zvolit správný termín přesunu vašeho účtu.
    Nezapomeňte si sebou vzít číslo svého původního účtu a občanský průkaz, nebo povolení k pobytu, pokud jste cizinec.
  3. O vše se postaráme a až budou vaše trvalé příkazy k úhradě a souhlasy s inkasem přeneseny na váš ÚČET v ZUNO, dáme vám vědět.

O přenos účtu do ZUNO můžete také požádat na pobočce své původní banky. Vaše původní banka vám poskytne seznam informací o všech trvalých příkazech k úhradě a souhlasech s inkasem, který nám pak doručíte osobně nebo poštou do ZUNO ZÓNY. Dál už se o vše postaráme.

FAQ

Jak si můžu přenést účet do ZUNO?

O přesun účtu můžete požádat v ZUNO ZÓNĚ, případně prostřednictvím své původní banky. Vaše původní banka musí být mezi bankami, které přistupují ke Kodexu mobility klientů. Jejich seznam najdete tady. Jak vše probíhá jsme popsali výše na této stránce.

Co všechno bude přeneseno do ZUNO?

Na váš nový ÚČET v ZUNO přeneseme vaše trvalé příkazy k úhradě a souhlasy s inkasem, které máte nastaveny na svém původním účtu.

Jak můžu do ZUNO doručit dokumenty, které mi dali v původní bance?

Seznam trvalých příkazů k úhradě a souhlasů s inkasem nám prosím doručte osobně nebo poštou do ZUNO ZÓNY.

Jak dlouho bude přenos trvat?

Celý proces trvá minimálně 15 pracovních dnů. Naši asistenti v ZUNO ZÓNĚ vám proto poradí, kdy je nejvhodnější o přesun požádat.

Jak se dozvím, že už jsou moje trvalé příkazy k úhradě a souhlasy s inkasem nastaveny?

Jakmile bude vše připravené, dáme vám vědět.

Jak se inkasní společnost dozví o změně banky?

Je třeba, abyste je o změně čísla účtu informovali sami. Můžete k tomu použít šablonu, kterou jsme pro vás připravili.

Můžu při žádosti o přesun účtu rovnou požádat o zrušení starého účtu?

Ano, můžete o to požádat během žádosti o přenesení účtu.

Existuje možnost, že účet nebude možné přesunout do ZUNO?

Může se stát, že máte na svém účtu v původní bance navázán nějaký produkt, který vyžaduje vedení účtu – například hypotéka nebo spotřebitelský úvěr. V takovém případě bohužel není možné účet do ZUNO přenést. Detailní informace najdete v Kodexu mobility klientů.

Co je Kodex mobility klientů?

Kodex mobility je stanovení společných a závazných principů a pravidel pro změnu banky, které vydává Česká bankovní asociace. Základem Kodexu jsou společné principy EBIC (European Banking Industry Commitee), které byly vyvinuty bankami, spořitelnami a dalšími poskytovateli platebních služeb.